Är nöjd!

 

Hittils denna vecka så har jag åstadkommit ganska mycket för att vara jag. I måndags steg jag upp redan vid 7 halv 8 tiden och det är rekord för mig som dessutom har lov :) Så då fick jag lite gjort på historiainlämningen, läste en fjärdedel av vad jag skulle i samhälleboken, samt gjorde lite fysik. Igår klippte jag mig och fixade med banken, plus att jag bokade in 8 körlektioner för nu ska jag fantamig börja köra ordentligt så jag kan få mitt körkort någon gång! Sedan var jag hos Anna en stund och chillade och på kvällen blev det tomelilla där vi träffade Maria och så hjälpte jag danne lite med sin matte eftersom att han måste läsa in matte B, C och D (och E?) :) OCH jag lät bli att slösa massa pengar på mat utan jag köpte 3 nudelpaket för 10 spänn. Aaah det goda samvetet bara flödar över.

 

Idag kunde jag inte somna om heller utan gick upp vid halv 8 tiden och skulle tralla hemåt, så gick jag förbi mormor och morfar och där var Molly vid grinden så jag var ju tvungen att gosa lite :) Vilket resulterade att jag hamnade på en nice frukost där och hann snacka lite med mina kusiner och min moster som är och hälsar på från Linköping. Morfar är fortfarande på sjukhuset, han opererades igår så får hoppas det löser sig

 

Nu åter till tråkigt historiaarbete, örkk

vi drog en sväng till stranden i söndags :)

haha :D


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0