oj

det har gått en hel vecka sen jag skrev här sist, det måste betyda att jag haft fullt upp ? härligt ju. Idag har jag tränat som fan och ätit quinoasallad till kvällsmat så jag känner mig ju inte helt äcklig nu! iallafall! helt sjukt, idag stanna jag kvar mer än en halvtimme efter skolan för att skriva en fysik labbrapport som inte ska in förräns torsdag nästa vecka, sånt gör jag aldrig. men det känns jävligt bra nu iallafall så haar jag det gjort, nu känns de precis som att jag inte har några läxor alls ! .. kan inte komma på några nu iallafall ! eller vänta.. hade nog något i samhälle. vetintee men det jobbiga är borta ! gött, är glad idag, det firar vi med ..


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0