mundayz

idag lyssnade jag på rihanna - only girl (in the world) medan jag tränade. när jag lyssnade på texten insåg jag så smått att jag var den enda tjejen bland en massa dudes på hela gymmet! haha. och sen kom jag att tänka på den filmen "euro trip" när dom råkar ta fel så dom kommer till en nakenstrand där bara gamla gubbar ligger, och hon är enda tjejen, och dom börjar springa efter henne. haha shit.. ja! men så går vi vidare ! gjorde nog matte för första gången i mitt liv på en måndageftermiddag.. vet inte vad som händer med mig :S fast jag hark ommit ur de nu, så de va bara en timme. men ändå! rare ! kanskeb etyder att jag börjar bli dålig.. har mvg i matte a, b, c, och diskret matte f.. bara d och e to go! ska fan ha högsta betyg där med, så kan jag skicka en bläckpenna till min gamla mattelärare, long story .. !

 

(det är inte jag som ritar dessa bilderna by the way, tycker bara dom är kul haha)


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0