jaha

då var det söndag. kom hem tidigare än vad jag trodde, men det är vi ju vana vid vid detta laget. .. min granne spelar så dålig musik så jag bara vill ta en motorsågo ch såga igenom väggen och kötta sönder hans dator och högtalare och sååvidare. Är det normalt? bra, käkade lite sallad innan, med ingenting i, bara sallad. asså man blir ju mätt, fast det smakar verkligen ingenting, det vaqr mest för att få i mig nåt ska inte käka förräns om 4 timmar till sååatte. har inte så mycket att tillägga ! tråkig blogg ! hej

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; joodu, så är det ibland, men det brukar bli bättre:) Jag shoppade en tröja, massa ringar, bh och trosor:)

2010-09-06 @ 15:28:42
URL: http://jennybu.blogg.se/
Postat av: louise

sv : hihi den är liksom cool :o

tacktack :D blir också väldigt glad !

2010-09-06 @ 20:05:00
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0