det osar svamp här

sitter hos pojkvän, hans pappa var och plockade massa svamp i helgen och nu ligger den och torkar i deras vardagsrum! Verkligen sjukt mycket, måste fota de sen haha! Inte för att jag tycker att det smakar särskilt gott, men svampar kan va balla ibland hehe.



sov inte mycket inatt, vet inte varför, kunde inte somna förrän halv 2 och sen vakna jag inte av mitt mobilalarm så jag vaknade 40 min senare, så fick stressa som fan bara för ja skulle hinna! Fyfan va jag va trött i skolan idag, kommer somna som en stock ikväll när jag kommer hem..,!

nu ska jag gosa niklas och pusha honom att plugga haha, stort prov imorgon för nåt certifikat som kostar sjukt mycket att ta som hans jobb payar, jag anser mig ändå helt okej bra i skolan men när jag läser det han ska kunna fattar jag inte ett piss.. ! .! jaja, hejhej !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0