puh..!

nuuu vet jag vad kosher, bar mitzva och pogrom innebär. för jag har läst om judendom nu i minst 2 timmar, så nu jävlar kan jag detta :) eller, nästan, sjukt mycket högtidero ch grejer man ska kunna, och har prov på det imorgon så jag tog mig i kragen och pluggade faktiskt ! jag brukar annars bara ta hem böckerna, planera grundligt hur jag ska plugga och sen sitter jag vid datan.. hela kvällen.. istället. men idag gjorde jag det! I DID IT! såå är nöjd.

 

mamma gjorde morotssoppa innan, det som låter så äckligt, var faktiskt svingott. rätt stark och kryddig och så varm som fan, vet inte vad hon hade i den men gott som fan var det ! det måste väl ändå vara nyttigt också ... ! det får nog inte barnen i tjockislägrena i öknen äta, eller jo kanske om man slänger ner lite ister i det eller nåt sånt, fan vad äckligt.. jaa! nej men, laddad inför en dag imorgon, börjar 8 med fysik b och slutar inte förrän kvart över 4, och innan dess hinner jag även ha (2,5 timme!) religionskunskap, samhällskunskap och naturkunskap. kuul va! verkligen alla mina favoritämnen samlade på en dag, fast tvärtom! men då har man det gjort sen .. usch. jag behööver sova!

 

så här känner jag mig lite ibland! när min pojkvän bara bjuder bjuder bjuder! och min plånbok gapar tom så fort jag vill kunna bjuda tillbaka, snälla ge mig ett jobb så ska jag spara så jag kan ta med alla mina vänner till nåt exotiskt land och bjuda laget runt på drinkar, i en månad. dvs, ge mig en jävligt lyckosam trisslott nudå. va


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0