noodles !

käkar jag nu, fick bli det idag, man blir helt varm nör man äter de haha :D ska plugga massa bajs fysik idag, men det kommer nog gynna på provet på torsdag, handlar om mekaniska vågor. ljudvågor, harmoniska svängningsrörelser, fjädrar, vågor över huvud taget. intressant, nej... jajja! ny vecka, nya krafter, eller?

imorgon har jag ingen aktiekunskap (= :'D) så jag slutar 12 istället för 16.20, så då ska jag pumpa loss på gymmet och träna på samhälleprovet som jag har på onsdag, och efter det ska jag attackera min pojkvän med en massa kramar och pengar. ja, pengar, är skyldig han för en massa taxiresor och blabla så ska bjuda på mat också! mend et är bara för att han är så söt.

idag fick vi förresten bruna bönor i skolan. det va ingen som hade rört dom ens för det såg ut som torkad avföring på ytan, bokstavligt, hade fotat och visat här om inte mattanterna stått där.. heeelt sjukt, varför serverar man ens sånt?

nu har jag precis varit ute och övningskört med mamma, det gick rätt bra, jag svängde in och parkerade utanför ica supermarket heeeelt själv haha. wow framgång eller, nej men det kommer asså!



Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0