freaky !

niklas har sovit hos mig nu i två nätter när mamma varit i tyskland, mysigt pysigt, och idag är det fredag och jag börjar kvart ii ett och sen är det helg, så ja man ska väl inte klaga :)

 

drömde en sjuk dröm innan, att jag helt plötsligt bara förlorade minnet eller nåt och gick på automatik och var som en helt annan människa i två veckor, och vakna upp hos niklas typ klockan 11 på kvällen den 11 november och så hade jag förlorat minnet den 28 oktober! och då hade vi gjort en massa saker och jag hade variot skitkonstig och mina föräldrar hade typ slutat bry sig för dom inte orkar, haha? och jag va skiträdd då och helt förvirrad och bara försökte förklara för alla att jaginte varit mig själv i två veckor, eller ja, asså ...  så hade jag massa konstiga bilder på kameran och allting hade förändrats, gåri nte att förklara ! läskigt haha :D tänk om man skulle göra det, kanske sitter och kissar någon gång och vaknar upp helt plötsligt två veckor senare och allt har blivit heeelskumt. det var skönt att vakna upp och bara veta att allt är bra,!!

 

ikväll ska vi förfesta en stund hos andre, och sedan ska dom vidare till disko in i danmark så då ska jag till bar a bar eller hitta på nåt med jocke pocke :) ha en nice fredag !

 

 

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0