WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

asså du vet. är hemma nuu, har städat lite nu när jag väl är här, kollade pensionärsjävlar innan med mamma och dana, det är kuul haha. fast första avsnittet är bäst. mitt knä är bajs, det högra har blivit lite bättre så jag kan gå normalt med det, är bara ett blåmärke nu, men det vänstra är cp. Det är där såret sitter med, skolsköterskan sa att jag skulle byta det varje dag och ta på alsolsprit så att det inte blir infekterat i leden och jag får gå på pencillin i några veckor. pencillin? heeelll nooo! ska fan hälla en dunk alsolsprit varje dag och då får det svida som det svida vill. Fick iallafall låna hissnyckeln tills nästa torsdag, så jag slipper gå i alla trappor för det är drygt när man måste gå med samma ben hela tiden. tar 30 år och folk undrar varför man går som en snigel ! menn meen. i onsdags var vi i malmö med klassen och besökte först en moské och sedan drog vi till sapo mässa i malmö. min klass var så underbar och väntade in mig hela tiden för att jag inte kunde gå med mitt cp ben, not :) men nu kom min pojkvän så nu ska jag krama han sen ska vi äta chips hejheje!

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0