vilken härlig, skitvädrig fredag

men ändå fredag! åhh den där filmen the sorcerers apprentice eller hur det nu stavas var cool i början men det var inte mycket mer än det som var fett i trailern som var kuul. Resten var mest, förutsägbart och så att man ville skratta lite när filmen skulle vara "sorglig". menimenmen! nu sitter jag på webbdesign, frånsett att vi inte hade någon webbdesign idag och jag hade kunnat sova till kvart i ett. ska ta tillfället i akt att fixa lite med mitt projektarbete istället. www.fransjeppssonwall.com och nuu är det ändå inte så mycket kvar att göra, hade nog tagit max 3 timmar för mig att bli klar med skiten men ja :) jag och tummar i röven. förövrigt vill jag se jackass 3D ! verkar kul :D


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0