snön tar aldrig slut?

herregud, hur kan det snöa så mycket på så kort tid? tänk om det aldrig slutar snöa? då får vi gräva tunnlar under snön och ta oss runt i, typ som råttor. nä, men mysigt är det väl, så länge som det är vindstilla och man inte halkar och det inte snöar för tillfället. det är verkligen sjukt mycket snö, detta året kanske till och med jag kan lyckas bli insnöad? :) :) det är orättvist, alla som bor utanför ystad kan skylla på snön men det kan inte jag för jag måste ta mig fram genom all dum snö och ta mig till skolan. nu är niklas i helsingborg, för att fullfölja detta ämne... han gick upp halv 6 imorse och då var jag ganska så halvt vid liv. när jag vaknade typ 5 timmar senare hade jag gråtit i sömnen eller nåt så det var mascara på hela kudden, så jag bäddade om hela hans säng bara för det haha ja jag vet jag är snäll. sen när jag skulle gå så kom jag på att vår historia är inställd idag så jag fick en timme till att chilla och filosofera och allt vad man kan göra, åt frukost med micke, han var glad. fisan går in och ut ur rummet och tittar på mig. känner att detta inlägget blir väldigt sammanhängande. förresten fick jag köpa plåster och jelotape (?) eller vad det nu heter för 128 spänn för mitt knä, det är dyrt att vara klumpig. i eftermiddag ska jag köra på trafikskolan för första gången, det är ju kul, nu när det är en massa snö ute! men jag försöker tänka positivt. nu slipper jag: bli tillsagd att jag kör för långsamt, en massa andra bilar, och sen så har jag en ursäkt till att slidea lite i svängarna. hehe. nu lyser solen och det börjar bli dags för mig att bege mig ! KOWABONGAH


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0