sååattee.

då var det fredag. känns som att denna veckan gick skitfort! sitter hemma hos niklas nuu och väntar på att han ska komma hem från jobbet. har myst ner mig under täcket med kläderna på för jag är så frusen haha snön bara kom sådär helt utanförvarning. det enda jag tycker är att det ska vara snö på julafton men annars kan den dra ! where are yoou mister suun?

idag är det nog första gången som det är helt släckt på norran när man kollar från niklas fönster, där brukar alltidalltiid vara några som är tända. är det nu gryningspyromanen skulle satsa på att bränna skolan? hade varit coolt om jag fotodokumenterat det. krävt pengar för att lämna ut bevisen, ååhh jag behöver pengar nu... har 15 kronor på kontot, tur det inte är så många dagar till december. = pengar trillar in ! fick tusen kronor av mamma som jag får ha till att handla julklappar, hur schysst är inte det haha? ibland vill jag bara krama henne liiite extra, när hon lättar mina bördor. Nu har jag haft dett ablogg fönstret uppe i en halvtimme varav jag pausat och sovit i tio minuter och nu tycker jag synd om niklas för han har nog fastnat på nåt jobb som drygar sig. kanske en tvättmaskin. vem vet. nu ska jag kissa, och byta plåster på mitt knä. hejj hej trevlig fredaag !

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0