demolerade ben

snacka om! igår skulle jag raka dom, och när jag torrrakat innan så har det funkat fint så körde på det igår också.. skulle jag inte gjort ! sved som in i helvete efteråt och dom blev helt röda. jaa och idag slutade jag skolan och skulle tralla hem till mina kusiner och vips så ramlar jag och smäller i knäna och händerna i marken så mina dyraste jeans spricker och börjar blöda som fan på ena knäet. Senare svullnade båda knäna upp också, är även lite svullen på handen som tog i marken. åååhh härligt! sen var det bara att tralla vidare i pissregnet. :D men shit happens, ju. nu värker dom dock för dom är helt stela så fort jag reser mig upp så de känns lite som att dom ska vika sig! jag är en väldigt klumpig person, börjar jag komma fram till ! ikväll ska ajg för första gången sova själv på mer än 2 veckor ! imorgon är det en lååång dag :( 8 - 18 ska jag gå i skolan och trafikskola. känner mest för att inte göra nåt av de :)

 

har även kommit fram till att mina ben är för långa för storlek S i tights. dom går aaalltid sönder vid tårna eller hälarna såå nu har jag fått noog, ska köpa storleken större nästa gång så får jag hoppas att dom inte är helt breda bara för det haha. eller så är det fel på lindex 80 den tights, men hallåååoooo

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0