bommmba

har nyss slängt in en tvätt, är hemma om och tar lite kläder och sååå. Har bott hos niklas de senaste dagarna, menn det löser sig! Har fixat present till mamma, som fyller år imorgon, jag vet att hon kommer att gilla det! fixa nya tights med, lyckades ju ha sönder dom andra nya direkt, alltiid lika kul..! nus ka niklas hämta upp mig så ska vi dra och träna och äta på mcdonalds. Bra kombo, eller? vi lyckas ju alltid haha. förvånar mig inte om vi hamnar framför en serie med en påse chips sen också :D

 

 

chekka mina nya skor by the way ! skitsköna att gå i och har köpt en thermosula till dom, så dom håller sig varma och goooa. fast jag tycker dom ser finare ut i verkligheten än på den dumma bilden


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0