varmt

jäävlar vad varmt och fint väder det är ute idag. fyyra solar! nej, men kunde varit! låg ute och svettades på terassen i en timme och sen, sen drog jag till stan, och svettades vidare på h&m. brukar alltid sluta med att jag köper underkläder där? me n inte idag! idag köpte jag en blåvitaktig kjol, örhängen, armband, halsband, en mascara och! ett torrschampoo, som jag tänkte ta och prova. om det nu kanskekanske är så bra som alla säger! när jag kom hem hade mamma köpt hem jordgubbar, så jag krängde ett helt lass och det! var gott ska jag säga er! pÖSS!

 

man ser kanske inte det på bilden (?) men kjolen ska sitta där precis under pattarna eller hur man nu ska säga haha :D

hyhy


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0