solig söndag !

hoppas det fina vädret håller i sig nu. skulle dock inte skadat om det hade varit några grader varmare, det är fortfarande lite kyligt när det blåser! men! molly klagar iiicke iallafall, jag tog med henne ner i trädgården och lekte med en boll. hon fick spratt och sprang runt, runt i trädgården som ett litet cp. hon är söt hon mollymannen :) i fredags blev det riktigt kul ute hos ingrid, höjdpunkten var väl studsmattan som användes flitigt. jag lyckades att inte bryta något, så jag är nöjd! igår drog jag och don till malmö och han shoppade loss medan jag bara hittade ett par örhängen haha, sen hade vi super otur så tågen var ersatta med bussar, som vi dessutom med nöd och näppe precis missade varje gång vi skulle någonstans. tog bussen mot värnhem via ringlinjen och det har jag förstått nu att det tar en timme innan man kommer fram eftersom det var åt fel håll :) på bussen såg vi även en kärring med världens fetaste hund som jag tyckte skit synd om, niklas var mest förvånad. den såg så ledsen ut och kunde knappt stå på sina ben! jävla dumtant som övermatar sin hund! slänger upp en sommarbild på molly (som inte är överfet, bara söt och lite konstig) och den tjocka hunden som jag någorlunda fick på bild haha


Kommentarer
Postat av: niklas

hon måste tvångsmata den hunden haha har aldrig sett en sån fet hund i mitt liv :D

2010-06-21 @ 20:35:13
Postat av: Corre

haha ja, eller så matar hon den med kakor! enbart! det är ju helt sinnes, den såg ju ut att kunna sprängas när som helst haha :D

2010-06-21 @ 23:21:30
URL: http://corrrre.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0