jobba,jobba, ... jobba

efter en dag av att rensa massa ogräs så är jag dokt trött i ryggmusklerna... . kommer vara helt död efter dessa dagarna! men! man får ju trots allt pengar. och det skadar ju aldrig! faktiskt! ska jobba imorgon och på torsdag med, sen är jag fri hela helgen, thankigoddi för det, just det, midsommar också, och ja vafan händer då? vet inte riktigt, det löser väl sig as timbuk says, men, nu måste jag faktisktefaktisss sova, imorgon ska jag upp och plocka ogräs, yeeeeeeey!

en bild på hanna och lina sen vi tog en fikis efter skolavslutningen, hehe! (: lina är glad


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

Hahahah, jag döööööööör så fin bild :D är allt bra med dig snäcksi? :)

2010-06-23 @ 22:40:07
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: FINALINA

ahaa, fan vad gött :D såg det, GRATTIS TILL ER TVÅ! Sötnosar! jodå, jag mår väl okej. var på begravning idag och det var inte så skoj men annars är det fint :)

2010-06-24 @ 16:12:17
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0