bränd!

kom inte på nåt bättre ord för denna dagen, haha :D jag kom undan med att bli (väldigt) röd om kinderna, men niklas hade lite mer otur och var illröd över hela axlarna och ner på halva armarna. tyckte lite synd om han så fick smörja in han med kylande kräm haha ! när jag kom hem sen så såg jag till att bada i after sun, som jag måste få säga luktar så jääävla gott :) den heter ambre solaire och är från garnier, finns ingen bättre! eller haha jo de finns de säkert men de finns ingen som luktar godare har jag bestäMT. nu ska jag spela lite sims 3 som jag laddat ner för några dagar sen, jag vet jag är sjukt nördig men det är faktiskt kul.. tills man tröttnar på det. imorgon blir det fest ute i beddingestrand, ingrid har hyrt en stuga där och jag och niklas är bjudna så det blir nog kanooon förresten så har jag skoskav! pöss


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0