<>br div aiugajgejbswhjh..!

.. är ungefär det som susar runt i min hjärna just nu, fan vad det ska vara klöddigt att koda! nu har jag iallafall lagt in som ni ser "tankebubblorna" runt inläggen och bara det tog mig typ en timme, dessutom var det bara test så jag hade tänkt göra dom lite annorlunda. menemen! det kommer väl. idag bakade jag och jenny kladdkaka och gick sedan ut och satte oss och åt och chillade i solen, det var smarrigt som fan :D sen var jag med niklas på kvällen och vi gjorde spaghetti med bacon, så hade vi tänkt gå och köpa frimärken, men vi sket i det och däckade i sängen istället bara för vi var så mätta! hehe! men! nu måste jag sova för jag måste vara pigg imorgon när jag ska börja sommarjobba, maria kunde inte så jag hoppade in istället för henne. här kommer lite bilder från idag, hejsihåjs

 

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0