back in business..

den där andra bloggen jag snackade om kan suga. den är borta och jag är back in business här istället, hade glömt att jag hade denna bloggen ens men jag skulle precis göra en ny blogg på blogg.se och såg att här redan låg en. såjagmenarvarförinte ! sen om det blir nåt vetifan, man måste ju fota mycket och skriva mycket och sånt.. men nu är det sommarlov ju (!) och då blir det alltid många långa nätter. då kommer jag ha tid att fixxxa. eller?

 

på onsdag ska jag börja jobba för första gången detta året, på our house bed n breakfast, inte världens roligaste att jobba kanske men det är inte hemskt och det är PENGAR vilket det inte osar om i min plånbok för tillfället. fick dock hela 500 spänn idag av farmor för att jag hjälpte henne med datan, jag var i chock ända tills jag kom hem. rik ! rik ! rik! men ! det kommer säkert inte vara länge. kom att tänka på 100 saker samtidigt som jag vill ha direkt när jag fick den där fina lilla lappen i handen.. en sån där sak man har under datorn så den inte blir varm när man har den i knäet kanske.. osv osv!

 

på fredag har ingrid firrat ferre i beddingestrand och jag och niklas har fått skjuts och allt ! kan de bli mer perfekt ? ja, om solen får för sig att skina snart ! då så ! kanske, jag, är, nöjd. återkommer om det va ! ciao ciao

sötniklas

slänger upp en bild på niklas piklas som är tagen för några veckor sen, när det var svinvarmt ute, vill ha sommar NUnun!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0