wopididoo

ja nu är det wops redan lördag, som vanligt flyger tiden förbi när man har kul! denna veckan har jag ju varit ledig samtidigt som niklas så då har man ju inte tråkigt direkt, hehe :) igår käka vi vars en chokladbolle på espressohouse med pappa och farmor, pappa va i sverige en sväng till, och på kvällen blev det party först hos andre och sen vidare till christine, så är trött som fan nu men vi packar ihop för en partykväll till ute på bromma bygdegård där ticia och leo ska ha födelsedags party! vi har fixat en present som nog kommer uppskattas, hehe ;) jennys snälla mamma skjutsar hit o dit o hej o svej och det hurrar vi för, nu ska jag försöka laga hålet i strumpbyxorna precis vid min stortå ! och niklas fjällar på sin axel ! och nu fes han ! osv

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0