trött

idag jobbade jag i fem timmar, men det gick rätt snabbt för jag och maria hjälptes åt och delad.. "glädje" är ju alltid dubbel glädje haha :D sen stack jag och niklas och nåra till sövdesjön och badade, det var riktigt varmt och skönt måste varit minst 20 grader, så fort man reste sig ur vattnet blev det jättekallt så man fick hoppa i och VÄRMA sig igen! det är inte ofta i kalla sverige! men sen är det ju en sjö. sååaattteee. ! imorgon blir det jobb, jobbelijobb. är ledig onsdag, ska hoppa in och jobba på torsdag med, och fredag, och lördag, men på söndag och framåt har jag semester. iii tttrrreee veeeckkkooorrrr. 3! varav 2 i frankrike! mucho niceo!

 


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

2010-07-20 @ 20:26:47
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Leia

fin du är!

2010-07-22 @ 02:07:27
URL: http://novembervind.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0