spöken och katter med epilepsi

ja det är väl dagens två höjdpunkter, eller hur man nu ska kalla det! jag jobba först sen stack jag ner på stan, köpte ett sånt " lacka rätt "- kit från depend så jag äntligen ska få nån koll på mina naglar, som växer och växer men jag gör inget åt dem utan låter dom bara bli helt ojämna och vissa sjukt långa sen river jag av andra haha, INTe fint! men nu jävlar! sen 3 nagellack med, två från isadora och ett från h&m, kände att jag kunde variera mig lite från genomskinligt och rött haha. ... ! så det blev ett ljusblått, korallfärgat och ett ljusrosa!  har bara provat de ljusrosa och det är .. ljusrosa helt enkelt heh, men mina naglar är lika långa nu, så det är framsteg.. såatt säga. köpte en svartglittrig eyeliner och ett läppglans med! har ju bara 30 läppglans så kände att jag behövde ett till.... .. eller!

 

efter stan drog jag till niklas och precis när jag ska sätta min cykel gårj ag förbi hyresvärdens katt simon som bara typ rycker till när jag går förbi. jag skämtarl ite om det till niklas och han skrattade också åt det, och fem sekunder senare får katten bara värsta rycket som om den hållerp å att dö eller nåt den bara låg och skakade helt skumt haha.. jag blev helt rädd och försökte slå nätt på magen och försöka få den att sluta men den bara skaka så fick jag panik och sprang och kallade på hyresvärden.. så visar det sig att katten har epilepsi och den brukar göra så! haha liksom hur gammal är den 17 bast stackars kise..  ! att den håller ut fortfarande. ja det var en upplevelse haha!

 

niklas syrra anna karin och hennes dotter novali har kommit på besök i ystad nu och ska stanna i två veckor så vi åt grillat och massa gott med lite drinkar till kvällsmat och det satt fint efter att bara ha ätit två mackor på morgonen :) novali var busig och en stund blev hon lite rädd för hon påstod att där fanns en flicka. så sa vi att där inte fanns nån flicka, det var bara ett spöke... ! så blev hon jätterädd och fast vi sa att vi bara skojade så vågade hon inte ens titta åt det hållet haha, och sa skumma saker som "inte fin.." "novali vill inte klappa den" "spöken där.. novali vill inte titta" hela tiden och var helt allvarlig, värsta sjätte sinnet haha :)

 

imorgon är jag ledig den enda dagen denna veckan förutom söndag, och det ska bli skönt att kunna sova ut.. !

ak och novali :) hejj svej

dessa köpte jag idaag :


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Bra inköp:-)



SVAR: Åh tack ska du ha! Kram

2010-07-21 @ 12:54:31
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0