glass, glass, mera glass

gem ig lite mera glass. nej, tack, förresten, är proppmätt, nyss moffat i mig lite ben&jerrys half baked, kan inte hjälpa det, den åär ju så jääääävla god. nu får jag inte äta nåt på två dagar känner jag, fan, kommer sluta med att jag rullar fram.. åt alla håll. .. . idag jobbade jag, stod och manglade tvätt i timmar tills jag blev helt yr, sen cyklade jag snabbt till stranden där jocke, fredrik, rebecka kajsa och hennes pojkvän låg, det var skönt och ganska lä med för på andra ställen blåste de tsom fan. jävlar.. nu spelar min granne musik så det vibrerar i kudden. och det är sån värdelös bondemusik med, liksom av alla jävla musikstilar så var jag tvungen att hamna vägg-i-vägg med någon som gillar typ lennartz eller vad dom heter? blä! äääää.


Kommentarer
Postat av: FINALINA - finalinafina.blogg.se

Oj! hur är det med munnen? :O hoppas det blir bra snart sötis:D

2010-07-06 @ 17:40:58
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0