börshistoria!

ja shit. igår skulle jag hoppa på tåget från svarte där jag varit på släktträff, och sen fick man byta tåg i ystad för att komma vidare till tomelilla. .. på första tåget hade jag min börs, med nästan 2000 spänn i, och visade mitt tågkort och allt. när jag satt mig i tåget mot tomelilla börjar jag leta efter den. men! den var inte där. någonstans. så jag börjar kasta ut alla sakerna i panik letandes efter börsen medan tåget börjar rulla. jag får nästan panikångest och reser mig upp och tappar massa saker och irrar fram och tillbaka och säger "nej! helvete helvet ehelvete" hundra gånger för mig själv och de sitter två ungar själv i vagnen och tror säkert att jag tagit något som jag beter mig haha, hållerp å att svimma för att jag glömmer andas och sen samlar jag ihop alla saker och springer fram till tågvärden.. .. jag ringer runt massa folk och ber dem leta och ingen hittar min fucking börs. alla mina kort, bankkortet, pengarna som jag nyss fått min lön, mammas tågkort ALLT haha de var galet panikigt! men så kommer jag fram till festen sen och precis när jag tror att allt hopp är ute så ringer det. dom har hittat min börs! det var en resenär som hade lämnat börsen till VGs mamma som jobbar på tåget, helt sjukt, 90% chans att man tar en börs om man hittar en med så mycket pengar i?! ae, det var för att jag är balooist, de måste de va hehe :) så då spred det sig en sjuk lättnad över hela mig och sen log jag nogi m inst två timmar och kvällen blev rolig ändå! det var förresten hos marias kompis camilla som hade födelsedags fest, det var skoj och vi trallade hem till mig i en taxi vid två snåret.

idag chillade vi på stranden och jag tog årets första dopp! sjukt varmt ute!


jag efter operationen, vaknar fortfarande svullen i ansiktet vArje morgon!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0