ushhushh

i förrgår var jag med jenny och tog en fikis, sen chillade vi hemma hos henne, hon satt mest och snackade med någon snubbe på datan dock haha. Dagen efter vaknar jag med feberfrossa och är tung i hela kroppen men tar mig till skolan för att göra det svåra fysikprovet som för övrigt inte kändes särskilt bra, inget mvg iallafall men kanske fick vg iallafall och med feber så är jag nöjd hahaa. jag var sjukskriven ändå för jag vilade istället för att gå på första lektionen, sen gick jag för sent till fysiken och får springa så att jag knappt kan andas för det skär som knivar i halsen!! åååååh senare på dagen har jag ont i hela kroppen och blir hemskickad av min lärare för att jag ser ut som ett lik så jag drar hem till mormor och morfar som gav mig te med honung i och halstabletter haha, så låg jag där och sov någon timme innan jag drog hem till niklas. Han var snäll och gjorde lite spaghetti till mig när jag satt med 2 tjocktröjor + täcke som en död klump vid matbordet haha :) gick på alvedon hela dagen och vaknar sen mitt i natten av att alvedonen slutat verka och jag är verkligen KOK het! slängde i mig 2 alvedon och somnar om, vaknar lite senare och då svettas jag som in i helvete haha ! snacka om att jag fick ta en dusch i morse. Nu går jag på alvedon igen och känner mig lite piggare. halsen är fortfarande cp men fick tips av min lärare om nåt nyodex som jag ska dra och köpa sen, som ska vara skitbra för halsen ! Får hoppas det inte blir värre sen igen, för ikväll ska jag med niklas och äta och bowla med hans jobb och då vill jag inte sitta där som ett lik.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0