tjolahejsan hoppsan !

ahhh nu sitter jag bara och njuter av att sista lektionen är avklarad. egentligen hade jag nog inte behövt komma hit idag eftersom det var eget arbete och den andra lektionen var inställd typ såååatte.. men jag passade på att göra lite historia som egentligen skulle in idag men blev förlängt en vecka och sen har jag hemskrivning ii religion också kul kul kul att man får det på lovet.. imorgon är det bara avslutning en liten stund sen är det lov. idag är det 4 dagar tills jag fyller år. det känns lite skumt, dagen man längtat efter i 4 år och vips så är den här och man känner att det inte är lika speciellt so mman tyckte för ett antal år sen. Men det är väl för att man har dom friheterna man "längtade" efter då och inte tycker det är lika märkvärdigt nu kanske. Innan tyckte man det skulle bli awesome så fort man fick chansen till att supa och festa men nu känns det mer likgiltigt, det finns liksom inget kul i att dricka sig full på samma sätt längre. eller assåååå, visst är det kul att festa, men intee samma sak ! äschh. vad jag vill komma fram till är att man tycker det är extra kul att göra saker man inte får och sen när man får det så är det inte lika kul längre.


dock, kommer nog min humor alltid förbli lika dålig. men denna var faktiskt lite kul :D hiiihihi

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0