tisdag

Jag vaknade redan 10(!) idag! Så när jag duschat och gjort mig iordning hann jag till och med käka frukost med niklas farsa innan jag skulle ner i stan haha. Jag fixade id-foton på expert och det kostade ca 200 spänn för 4 såna, fan vad dyrt men skitsamma behövde det..! Sedan bytade jag bank till färs och frosta från sparbanken syd för att jag fått höra från alla håll att sparbanken syd är jättedåligt och att det andra ska vara bra. Och sedan såg jag även att man fick ett gratis leg med inbyggt bank-id till och det är bra för då slipper jag betala 400 spänn för de :D Såå nu är mitt gamla kort klippt och kontot överfört. Nu har jag även internetbanken SKÖNT så kan jag föra över heelt själv, så vuxet det kändes att logga in med den lilla dosan haha. ... ! jaa. Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa med mamma och fixa lite här hemma, ska bli skönt känner jag :)

 

trött och osminkad här är jaag.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0