juldagen..

Juldagen blev det tacos med gänget i sjöbo och så spelade vi andreas nyinköpta kinect och det var riktigt kul! Efter det blev jag upphämtad av jenny och simon som tog mig och jenny till en förfest i tomelilla. jaa förutom att volymen var på tinnitusnivå och att det blev bråk någon gång så var det väl ganska trevligt :D Där var någon snubbe som visste vem jag var för att han jobbar på ett ställe där jag går förbi varje dag på väg till skolan, och tydligen brukar han och hans jobbkompisar kommentera varje gång jag går förbi. "där går hon igen, nu ska hon hem, där har vi hon igeen" vilket var lite små läskigt men jaa nu ska jag vinka nästa gång istället. Efter det blev jag 100 kronor fattigare när refki och en till skjutsade oss till ystad. Efter det kom det enda stora minuset med hela helgen och det var att vi fick stå ute och vänta i en hel timme bara för att vi inte hade förköp, åååååå det gjorde ont i fötterna men till slut kom vi in och där rök 200 kronor till för inträdet. men det var iallafall kul och smockfullt med folk och jag träffade en massa roliga människor där. Efter ett snabbt besök på max trallade jag hem till niklas vid halv 4 tiden, mumsande på mina pommes.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0