jaaa.

så sätter jag mig såklart vid datan nuu när jag egentligen borde gå och lägga mig så jag inte är helt död imorgon. för då ska jag orka med att städa och fixa saker med mamma inför fredag och köpa de sista julklapparna! men men datorn är en busig liten liten en. eller så är det jaag. åhh men imorgon kommer ändå bli en bra dag, därför att:

 

  • jag kommer känna att jag får saker gjorda
  • jag kommer spendera tid med mamma vilket ändån inte inträffar så hemskt ofta
  • niklas sista jobb dag = inte behöva ställa klockan och säga hejdå klockan 7 på tors. inte säga hejdå alls
  • molly är söt (alltid ett plus alla dagar)
  • vi ska kanske köpa ett xbox 360 med ett kinect
  • koffe har kommit till sverige

 

osv osv. dessa jultider gör mig lite uppiggad på nåt sätt men det är väl för att det är när jag fyller år och det händer massa kul saker. Och så ska det bli kul att se minerna när jag ger bort mina väl genomtänka paketisar !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0