host host hooost finns deet några snälla barn här

idag var jag sjukskriven från skolan, så när jag vaknat upp hos niklas och tagit på mig mina sjuk-mys-kläder så drog jag till mormor och morfar en stund och tog det lugnt sen kom pappa :D så har träffat honom idag. han hade köpt med sig en parfym  som jag letat efter - ange ou demon, den luktar gottigott ! och så en massa godis och choklad haha :) var fortfarande sjuk så det blev mest en massa te drickande för min hals och babbel. Ikväll har jag bara tagit det lugnt hemma och pluggat lite matte .. .uh. imorgon ska jag opereras och pappa ska hänga med mig till lund därj ag ska vara 8.40. wish mee luuck ush är redan nervös gillar inte att få sprutor i tandköttet :( men det är värt det iallafall ! hih. min feber har väl lagt sig det värsta nu iallafall så bortsett från att jag hostar som en kärring så har jag varit hyfsat pigg idag !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0