hihi, skön dag

jaaa jag går upp klockan 6. eller satte alarmet då men kom inte upp förräns halv 7. duschade vid 7 kanske. åt frukost till klockan 8. jag skulle börjat då. som tur va va ändå lektionen inställd. nästa lektion med. och lektionen efter det också. och nu visade det sig att även den sista lektionen är inställd, plus att min körlektion är inställd OVANLIGT! halv 5-6 ska jag ha körteori om inte den lektionen också blir inställd, vilken surprise isåfall.. ! jaa och nu snöar det för fullt, hela gången utanför oss är oplogad iGEN så det är bara att kämpa sig fram om man ska ut. (ja tänker inte gå ut.. .! ) borde plugga matte och fysik men det tar jag, sen ... :)

 

det var hehe en häst i den första (jag vet, fin redigering .. ... .!)


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0