annan dag juuul.

efter 6 timmars sömn blev jag väckt och då skulle vi till malmö med niklas pappa, mellandagsrean började ju. Det blev lite shopping, mest för niklas men jag hittade två tröjor en topp en kjol ett armband två h&mpaket med massa örhängen och två ringar så jag är minsann nöjd jaag också! lunchen på entre (chicken noodles på wok kitchen) gjorde mig sjukt törstig så i panik köpte jag en red bull och den var en räddare i nöden just då. på kvällen åt vi hemma hosm ig och duschade = SKÖNT för vi båda var ganska så sunkiga. sen sov vi hemma hos niklas i hans mysiga nya täcke och då var helgen över. Tyckte synd om han i morse när han skulle iväg till jobbet.. jag var så trött. Sen sov jag till halv 12 och låg sedan kvar i sängen till halv 2 för jag fastnade på nelly.com höhö.. och lämnade in mitt historia arbete en timme för sent. ikväll ska jag träna och påbörja hemskrivningen i religion.. visst är det kul att få läxa under lovet.

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0