wrooooooooooommm

har precis kommit hem från gokarten, det var skit kul! :D jag, pappa och vippe mötte en massa tyskar .. ! pappa kom 2a med 2 tiondels sekunder efter, sen kom en tysk och på fjärde plats kom jag, en och en halv sekund efter vinnaren, sen kom vippe, och sen en massa tyskar, haha! jag är nöjd att jag slog vippe iallafall, min huvudtanke var faktiskt att inte komma sist såå.. jag är rätt så nöjd ! sen blev det en ceasarsallaD från donken! vi drog till stranden en stund innan idag men det var inte super skönt för det blåste där och man fick sand i huvet nästan, så vi åkte tillbaka till poolen efter en timme och där blåste det skumt nog inget alls så det var skönt! men badade en gång i havet så jag blev helt saltig, skönt ! nu ska jag ut, här är iallafall ett par bilder sålänge .. kan passa på att varna er om ni itne vill se nåt äckligt så scrolla inte ner, moddy (farfars hund) fångade en kanin idag... och åt den!

 

hittade även mitt älskade och tidigare söndriga cornelia armband på marknaden igår, vi var i canet plage och tittade! vet att det bara är en metallbit och att det kanske rentav är fult men jag hade de varje dag för 2 år sen så gick det i SÖNDER så de va ovärderligt för mgi att hitta ett nytt haha :D dom gör det till en när man säger vad de ska stå, och de kostar bara 5 euro! wooohoooo, hej o hååå nu harj ag bråttom!

 

moddy är så äcklig haha .. kan tillägga att det var min brorsa som fotade !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0