wiiiiiiii :D

är lite småtaggad nu, imorgon flyger jag och brorsan till frankrike och det ska bli så sköööööönt :) har kollat upp vädret och det ska vara soligt hela tiden, så det är väl ganska bra timing.. pappa bad mig köpa med citronpeppar och grillkrydda, för tydligen har inte fransmännen det, fattar inte hur man kan klara sig utan grillkrydda! .. ! får hoppas inte tullen tror att det är knark bara, då kommer inte min väska se fin ut efteråt.. hahah

 

här är en bild tagen från google earth på farmor och farfars hus !

först kör man in genom porten till vänster där nere i hörnet! sen är det ett olivträd där i mitten (ni ser snett nedanför poolen) tyvärr växer där inte särskilt mycket oliver, men hundarna gillar att chilla under det :) bakom trädgården där till höger är där massa olika träd, där växer det en massa frukter.. något år besprutade pappa citronträden och apelsinträden så fick vi fina citroner ett år, sen pallade inte farfar fortsätta så nu är dom helt dödade av massa insekter.. :( jag är verkligen glad att jag har en möjlighet att kunna åka ner dit nästan när jag vill, för där är verkligen jättefint! inatt sover niklas hos mig så jag får krama sönder han innan vi åker imorgon bitti vid 6, sen blir det kastrup och flyget till barcelona där pappa hämtar oss ! ska bli kul att få lite tid med han också nu när han bor i frankrike och vi inte kan ses så ofta! nu ska jag packa allt jag inte behöver! hej!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0