refreshing

idag vaknade jag upp hos niklas, som stuckit till jobbet, tog en snabb dusch, lämna in cykeln behövde få kedjan spänd och lite sånt! sen trallade jag ner på stan och eftersom det var en timme tills jag skulle klippa mig så hamnade jag på hm och faktiskt till min egen förvåning lindex också, brukar aldrig gå in där ens. hitta ett par örhängen, tights och ett armband där iallafall, alltid nåt! på hm köpte jag (såklart) trosor, och ett par såna man har till med band som håller upp såna strumpbyxor som går upp till låren som var rätt söta hehe, dom lägger jag inte ut!, en ring, örhängen och såna nålar man har i håret fast lite roligare, brukar bara ha såna svarta vanliga nålar eller va man nu kallar det. nivet! och när jag klippte mig lyxade jag till det med en kick + massage som kosta mig 100 spänn extra men var värt det, mitt hår är helt utslitet så det skulle hålla 2 veckor typ. fick en absolut repair prov med mig hem som jag ska testa om 2 veckor när kicken gått ur.. !

 

idag har vi förresten varit tillsammans iii ii 14 månader! det kan man ju fira litee, och 4 månader kvar tills jag blir 18 !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0