plaaaya

åh äro trötter, blivit en dag med sol, bad och drinkar ! igår provade jag att äta musslor för första gången i mitt liv, man fick pommes till, och det va faktiskt rätt gott för de fanns en sån sås man skulle sörpla upp samtidigt som själva musselbajset! såg läskigt ut, så man ska inte titta när man äter de, men ! det gick ner och jag blev mätt, åt faktiskt allt haha. förvånad, jaaaa.. ! tvinga upp mig vid 10 i morse så att jag inte missade soltimmarna hehe, åt en god frukost och sen ut i solen. har redan fått en rätt härlig bränna efter en dags pressande ... ! inte så mycket bilder sen kvällen, glömde kameran, men här kommer lite från igår och idag! :)

 

 

Här under ser ni då grubby, som fångat en kanin.. dumma äckliga hund haha !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0