perpignan!

det blev en heldag i storstaden! åkte bil dit och tåg hem för palle skulle hem idag och blev skjutsad till spanien ! iallafall, så köpte jag en tunika, 3 toppar, ett par shorts och ett par skor för mindre än 800 spänn, medan min brorsa handla ett par jeans för 1000 spänn! omräknat till svenska då! är ganska nöjd haha :D mina fötter värkte så in i helvete när vi kom hem vid halv 8 tiden, fick gå i mer än en halvtimme från stationen i elne, det verkar ta mindre tid än vad det gör haha :) ligger helt däckad nu i soffan och sebastian en polack som jobbar åt farfar här sitter i soffan och glor på nåt polskt program på tv som dom har dubbat över engelska, låter skitfult ! haha prodoglodogosogo and then i just zsxsfynikie likabaja sajavaja blablebö! ja men ni fattar ! imorgon blir det stranden i argeles och ska gå lite på marknaden på dagen också och kolla lite, är sjukt mycket småaffärer som är kul att titta runt i :) gillar inte att gå där på kvällen för då är det så sjukt mycket folk och så måste man hålla ihop med dom andra så blir man stressad och för min del så är jag inte så high på att köpa saker då, blir mer att jag kollar snabbt men skiter i det för att alla väntar ! såattee .. ja! sen på kvällen ska vi spela tropical minigolf, vilket ni hör på namnet vad det är ! lite vattenfall och exotisk omgivning när man går runt på en bana :) skit fint! sen får vinnaren alltid en gratis dricka också :) jag har dock aldrig vunnit men ändån haha :( nej, nu ska jag nog snart bounca, måste sova ut för en gångs skull! adios !

 

hehe!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0