la vie en france

idag låg jag mest och solade vid poolen fram till två, sen stack vi på marknaden i argeles och tittade.. hittade inget speciellt, det känns som man redan köpt vad man ska nu, eller ja jag hittade inget särskilt iallafall haha! fast där finns många roliga affärer :) sen började det regna och åska, vilket var skönt eftersom vi gått runt och svettats i 30 graders värme!.. ! så då drog vi till auchan, ett köpcenter i perpignan. köpte rakhyvlar, en kroppsskrubb, en mascara, två av mina favorit lotions, och en sån sak man kopplar in i eluttaget på rummet som gör att myggor håller sig borta, ska jag ha i mitt rum i sverige så man kan ha öppet fönster på natten utan att behöva gömma sig under täcket bara för att man är rädd att någon myggjävel ska bita en i huvet.. ! på kvällen skulle vi egentligen spela tropisk minigolf, men de hade stängt p.g.a. regnet antagligen, så vi drog till hamnen i saint cyprien istället och kollade lite i småaffärer och gick en runda på tivolit! fanns en skitfet karusell som var som ett ufo som snurra runt och reste sig på kanten, dom andra ville inte åka så jag har bestämt att när jag får ner niklas här ska han åka den med mig, han är ingen liten mes som dom andra :D köpte ett par trosor på "mister string" också haha, kul namn men det är ju trots allt bara underkläder i den affären sååatte! imorgon åker norbert hem, hoppas det inte regnar, så vi kan spela den dumma tropiska minigolfen på kvällen ! sen är det lördag ! och söndag ! och måndag ! och tisdag! och sen är det inte varmt runt omkring mig längre ! så det betyder på med massa olja och stek i solen som vilken desperat svenne som helst. hej o håå !

 

det här är churros! smakar som typ våfflor, fast i denna formen! med massa såcker påååå

detta är moonraker! man ser dock bara baksidan nu, men på andra sidan sitter där människor i en ring och skriker! awesome


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0