home 2 basic

yes, box ! igår gick jag upp 5 på morgonen och det var så sjukt jobbigt so i dont know where to start ! la mig på en madrass utanför duschen och skulle ta hårborttagningscreme på benen, höll åp att somna ! blev väl lite piggare när jag duschade, men man mådde nästan illa så trött man var haha.. vippe var rätt yr han med, bara irra rundor i början och visste inte vad klockan var. vid 7 hade vi packat det sista och satt oss i bilen och drog oss mot spanien, och sen tågresa från figueres till barcelona flygplats.. ! käka burgare på ett ställe där, haha och dom hade inga pommes, utan nachos i stället ! på bilden såg det sjukt gott ut, men på tallriken var det ju inte riktigt lika mycket och ja.. inga grönsaker eller nåt som de va på bilden. pappa gav igen genom att slänga upp alla sina småcent så blev han av med dom haha, drygt för dom, en hel hög ! landade på kastrup i danmark och halv 7 steg vi av tåget i ystad, äntligen, nästan 12 timmars resa .. sov hos niklas på kvällen, han fick en hugo boss parfym jag köpt till han och en handduk man fick till, och ett par kalsonger med två händer på rumpan, så jag vet var jag ska ta.. .! hehe, inte för jag behöver nån hjälp, men kul

 

vaknade vid halv 12 hos niklas och trallade hem en stund efter det, han jobbar juu så! ikväll blir det lite fest, med jennykenny ! det blir skoj ! hej !

 

denna, fast dubbelt så stor ! the best for the best ! den luktar så jävla gooott


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0