hemma !

efter ännu en lyckad kväll i argeles! blev musslor igen på restaurangen, det va en god sås så musslorna smaka man inte så mycket men! kul, för man får äta med händerna hehe :) sen blev det lite marknad, lite dricka, osv! nice ! när vi gick på marknaden innan så gick jag in i en affär och provade ett armand ganska random, så kommer norbert direkt och bara det var sött ! köp det ! jag bara äh det kosta hundra spänn hehe jag har redan armband skulle bara prova! så kom pappa! han bara köp det köp det! norbert bara annars köper vi de åt dig! jag bara jaha .. ! :O så gjorde dom det också haha ! tydligen var det jättefint på mig så varför inte såfall haha :D själv vet jag inte men det var lite sött iallafall haha :) har ingen bild på de nu, får lägga upp sen ! köpte även 3 piercingar till naveln som jag inte provat än! nu är jag trött som fan så ska däcka, one looove !

 

lite andra bilder sen idag när vi solade och badade :)


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0