chances are..

ligger o ch lyssnar på lite bobban, snart får jag försöka sova, längtar inte.. ska försöka få lite sömn, sen börjar skolan imorgon, kan fan inte fatta att hela sommarlovet redan är slut. var fan tog de vägen? kändes som det förra var längre, och så mycket roligare. plus att detta var mitt sista sommarlov, ever, nästa sommar har kjag gått från studerande till student till arbetslös till kanske, arbetande. fan vad upplyftande! nein, imorgon kanske jag drar till malmöfestivalen om jag känner för det, annars ska jag iallafall in på torsdag och se CHORDS och det ska däremot bli fett och vädret ska vara skitfint, annars dör jag. nu blev jag jättekissinödig så jag ska springa och kissa och borsta tänderna och sen, ska jag försöka sova lite. kan ju låta bli att komma som ett lik imorgon , iallafal! peace, love & kebabsås

 

what's shakin?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch, tycker synd om dig som inte har sommarlov längre, men samtidigt är jag lite avundsjuk för tro't eller ej, men jag saknar skolan! Så himla mysigt att springa runt där med massa kompisar:)



Och ja, det är roligare med längre, lite mer personliga kommentarer:) Hoppas i alla fall att du tar rätt beslut. Och det är klart som tusan att det kommer ;) Och när du märker allt som måste göras kommer du vara oändligt tacksam mot mammsen och pappsen för allt de gjort under åren, det vet jag att jag blev i alla fall:D

2010-08-25 @ 09:02:29
URL: http://sannax.blogg.se/

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0