billig parfym och spanska horor

kan man sammanfatta min dag lite! men utan att dra några slutsatser! drog till perthus imorse lite innan 8, trodde de skulle bli mindre kö dit om man körde in där från den spanska sidan.. inte riktigt! men vi kom fram till slut och vi hittade parkering, vilket vi inte gjort en kvart senare. perthus är en gränsstad som ligger mellan frankrike och spanien, när man är längst upp på gatan är man i frankrike och när man gått ner så är man i spanien :) innan brukade där vara skattefritt så allt var superbilligt. Inte tax-free nu längre tror jag, men fortfarande lite billigare än vanligt. vissa saker iallafall! jag köpte två parfymer till mig själv, eftersom att jag inte kunde bestämma mig, så tog jag två lite mindre istället för en stor, haha. blev typ 500 spänn, för två 30 ml flaskor, escada marine groove och DKNY red apple :) den jag nämnde sist håller på att ta slut nu, ska inte tillverkas mer, så dom stora förpackningarna va slut :( men men! köpte lite annat med, men det är en hemlis änsålänge .. ! :)

 

när vi skulle hem från spanien stötte vi på två spanska horor i utkanten av vägen ! inte så fräscha !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0