inte långt kvar

har ju en liten hemlighet, som snart avslöjas, heheheh :) bara vissa som vet, som jag litar på :D ska bli kul att höra era reaktioner när ni blivit lurade, HA. idag var det äntligen lite finare väder i sverige, var det på tiden eller? inte överdrivet varmt men ganska, och någorlunda blå himmel, dock så blåste det kallt men jag var på tomten i svarte och jag hitta ett ställe där det både var varmt och vindstilla :)

skulle egentligen jobbat ikväll, men såklart blev det inställt för dom håller på att reparera katamaranens motor, jaja 200 spänn mindre :( men men, man slipper ju stå och dryga i 1½ timme :) alltid nåt
och ikväll ska jag se klart filmen med robin, ja vad fan den nu hette, den var rätt bra iallafall :)
todiloo


jag

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0