Hejsan hoppsan

Japppp, nu har jag också skaffat mig en blogg, sen om jag är aktiv och sånt får vi väl se! :p
igår på sista lektionen började jag få ont i halsen och typ ont i hela kroppen, och det blev värre och värre. När jag kom hem kunde jag knappt snacka så ont jag hade och då hade jag också lite feber. sen sov jag i 4 timmar och blev väckt klockan 7 för vi skulle käka, och då tog jag en ipren. sen typ en timme senare tog jag tempen och då hade jag ändå högre feber. sen somnade jag igen vid halv 10, när jag låg och lyssnade på musik, och sen vaknade jag 2 inatt igen för jag hade fortfarande hörlurarna i och musiken var på :p haha. i morse hade febern gått ner en aning men nu är den högre igen, så vi får väl se. Sitter och dricker honungste mot min dumma hals. Det bara bränner i den och så hostar jag hela tiden så det är rätt gutt med lite varmt te :_________D det enda positiva är väl att jag slipper skolan. höhööööö nu ska jag kolla på tv och leka _lat_masken_ i några timmar, haj ivaj!

honungste mmmmmmm got


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0