wiho

vilken helggggggg, riktigt nice har den varit
på fredagen ånga jag vattenpipa med lorik, palm, keyser, vg, emir, agon, och felix :) sen kom fler folk efter också. sen i lördags stack jag ut klockan kvart över 2 och träffade vicky och ticia av en slump på okq8, goa och glada! så vi stack till max och underhöll oss med massa roligt bar á bar folk och spillde ut massa fanta till klockan 4. sen stack vi hem till vicky och jag groggade mig glad klockan 5. halv 6 cyklade jag till vg och sov sen där.. haha lite sjuk är jag nog, men är man rastlös så är man! dock måste jag säga R.I.P min kamera :'( som jag tappade i marken när vi skulle ta foto så objektivet fastnade. kul? nej, men vi hann ta typ 250 bilder.. så vi förevigade kvällen iallafalllll
sen åt jag världens godaste frukost bullar hemma hos vg som hans mamma gjort :9 haha
sen stack jag till vicky och ticia så kom jocke också dit sen. sen käka jag och jocke på max.. sällan?
och nu har jag massa kvar att skriva på son som skulle vara inlämnat i onsdags. ops. hihi.
back to work..

correcorrecorre

Kommentarer
Postat av: haananananan

correcorrecorre
hannahannahanna

2008-02-11 @ 21:46:29

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0