varför kan det aldrig vara 100% bra?

jaja, gårdagen var trevlig, jocke kom till mig på dagen så fixa vi lite, sen kom hanna osså sen kom amy, sen kom lorik o palm o emir och vickyyyyyyyyyyyyyyyyy :) så börja vi förfesta lite, sen stak vi till herrlund och fortsatte där,väldigt trevligt bara synd det slutade så tidigt :/ sen hängde jag med vg och keyser hem till vg så såg vi på 1408 där uhuhu så läskig. sen följde dom mig hem till jocke slash mamma eftersom jocke tjatat på mig att komma hem i 1½ timme hahaha. så klockan 2 kom jag dit och där var lilla vicky picky osså väldigt schöt är hon. så vi kolla på tv o sånt till klockan typ halv 4 då gick vicky hem sen kolla jag och jocke klart på den jävla kinesfilmen där handlingen var att dom sköt varandra HELA JÄVLA TIDEN haha segt
sen sooov vi o va trött jag va o sen vakna jag nåra gånger med jockes fötter i huvet nice :D haha
sen käka vi frukost o sånt idag :) jockes mamma är för kär asssåså
sen stack vi hem till elin där medina och dessie också var, så stack elin och jocke till konfan så va det bara jag o medina och dessie kvar, så hämta dessie coole och medina sprang runt och städade elins rum, som btw innehöll säkert minst 10 kg rent damm :D hahha helt sjukt men medina ska nog bli städerska ;) naujs
sen hade jag och dessie följe upp och vi hämtade hennnes väska hos herrlund
sen stack jag hem o duscha och sånt
sen stack jag till mamma och fixa hennes internet på hennes nya dator :)
oooo sen stack jag hem o sega resten av kvällen
o sån fet ångest har sjukt mycket kvar att skriva i SO och det ska in på tisdag GREAT
aaaaaaahhhhhhhh

in i dimman glöm problemen eller är det så, jag har varit ledsen nu varje gång
men jag har ju hannanannana

btw LORIK ÄR SNÄLLAST

Kommentarer
Postat av: yours

du har alltid hananannanaanna

2008-02-05 @ 19:29:07

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0