fan osså

jaha japp nu är jag sjuk igen, fast denna gången ännu värre! börja känna av det i måndags kväll för jag hade varma händer vilket är ytterst ovanligt för mig så vida jag inte är sjuk eller nåt annat :):) så jag tog tempen för skojs skull och det visade sig att jag hade lite feber! jag bara whaaat inte nu igen och så skulle det ju va nationella prov i svenska morronen därpå så jag bara mennnn jag går till skolan ändå det är ju inte så farligt.. sen vaknar jag dagen där på med 39 graders feber och fet huvudvärk och ont i halsen, men TACK SÅ MYCKET!
och febern är denna gången pain in the ass eftersom att så fort jag inte tar 2 tabletter alvedon var 5 timme så går den upp jättesnabbt och snart har jag väl pajat min lever också.
ska till sjukhuset klockan 20 i 4 idag och kolla så jag inte har halsfluss. förresten så missade jag det andra nationella provet idag också. wiho.
så har tröstat mig själv med att ladda ner typ 1000 jumpstyle eller vad det nu heter låtar varav typ 900 är meningslösa men det gör inget lalalala all musik är bra med hög volym och hög bas!

men men nu tror jag att jag ska gå och göra själv mord hej hej hej då!
pooss

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0