Dag 6

Idag stack vi till Argeles adventure land, FY fan vad det var jobbigt, men sjukt kul :D det fanns olika svårighetsgrader på de olika banorna, precis som skidåkning fanns där grön, blå, röd och svart bana. den blå och gröna banan var kul, men den röda tog helt musten ur mig, jag tror jag fastnade på en sak i  15 minuter och gud jag var utmattad när jag äntligen svingade mig genom luften i ett rep och landa i ett nät som jag sen låg helt död i i typ 5 min. Men som sagt, sjukt kul men det är nog en sak man gör en gång och sen ska det gå ett antal år tills man gör det igen ;) Sen var vi ganska utmattade, såg P.S I love you på natten, åh jag bölade i smyg och det gjorde philip också, asså ni måste se den den var sjukt bra :)!



Här ser man min hemska hårfärg, men angelica färgade tillbaka den till det normala på kvällen :)

dskjfbksd


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0