Dag 5

Idag var det dags för vågor! Det blev en underbar strand dag och idag var vågorna jättehöga, vi var i i nästan en timme och hoppade i hundratals sjuka vågor, helt underbart :D Men var man vid kanten och drogs ner av en våg, så var man fast för sen kom nästa och nästa och nästa och man hade ingen chans, haha! jag kom inte upp en gång så jag låg bara och snurra runt och gapflabbade åt mig själv, men haha. sjukt kul iallafall :) Det var riktigt varmt också, klockan 8 på kvällen var det 36 grader varmt i skuggan. Puh! På kvällen stack vi till Argeles sur mer och satte oss på en restaurang nära stranden. Jag käka pizza och tog en jättegod glass efteråt men jag orkade inte hela så angelica fick avsluta den :) färska jordgubbar med grädde, jordgubbssås och vaniljglass, goooott! Det blev som en avskedsmiddag för Sara och Simon skulle åka hem dagen efter. Sen gick vi en sväng genom marknaden :) Mycket trevlig kväll :)

Sen färgade Sara mitt hår på natten, det skulle bli blonda slingor men det blev helfärgat orangeblont istället, det blev skilda åsikter om det men själv gillade jag det INTE, färgade om det dagen efter ;)

heppilihopp

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0